dream on

Härligt med fredag, mindre härligt med vädret. Därför ska jag sola solarium snart, vill försöka behålla den brännan man fick den där fina dagen.
/
Öys ska få köra upp i mitten på juni, hoppas bara att hans jobb är hygglig och låter han åka till sin älskling i Sverige då. Annars kommer han i början av juli och det vill jag INTE. Vi har bara varit utan varann i ca 10 dagar som mest. Och jag vågar inte flytta in i nåt hus själv.. Som tur är har jag mina fantastiska föräldrar och syster Marie jag kan bo hos. Tror att Anna skulle erbjuda sig också men där får man ju knappt plats.
/
Jag vill börja med en helt ny sport, men då flyttar jag till fel ställe där det bara finns golf, fotboll (går inte an) och simning (Bröstsim som jag älskar är sämst för knät).. Därför ska jag och Marie pröva golf en heldag, bara för att se hur mycket katastrof det blir med mer promenad i skogen än ute på banan. Anna kan ju golf så det är fusk.
Men helst av allt skulle jag vilja ha en tränare som kan lära mig spela tennis! Undra om det skulle vara en sport för mig?
/ICH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0