ghetto - brown

Tänk att snoret vill inte ge upp.. men nu har jag iaf slutat med näsdroppar, vill inte få någon tvärtom effekt.
Igår morse vaknade jag av att mina armar och ben dunkade.. hade röda uppsvällda utslag på mina underarmar. Men hade inte tid och tänka på det så jag åkte på jobb. Idag så svällde mina händer upp, gjorde jätteont och fick lite panik när det kliar på både armar och ben. Då ringer man MAMMA!
Hittade iaf några utgådda allergitabletter som har funkat förut, och nu kliar det ingenting och svullnaden har gått ner. Men det känns ändå konstigt.. Hatar att inte veta vad det är jag verkar vara allergisk mot!
/
I lördags hade jag en hur bra dag och kväll som helst med Kristin! En riktig tjejkväll med drinkar, färga hår, massa prat och dans. Vi var i vår egna värld på Ka du vil. Kommer verkligen sakna henne när jag åker!
/
En färg som alltid funkar när man inte vet hur man ska sminka sig eller kanske inte har gått om tid, det är brun!
/ICH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0