rapido

Ett enda stort snörvel är jag nu. Igår sa det pang så blev jag sjuk, inget som kom krypandes här inte. Hoppas det försvinner lika fort som det kom. Ligger i sängen och slog en signal till mamma. Finns inget som känns bättre än att prata med mamma när man mår lite dåligt eller har en dålig dag.
/
Ester har gjort världens godaste chokladtårta med sån geggig glasyr uppepå... lite svårt att låta bli den kan jag säga, jag som försöker strama ihop kroppen litegrann. Kanske man får unna sig lite när man är sjuk? Choklad botar säkert några baciller..
/
Tråkigt också att jag missar forum denna helgen, hoppas alla fina tjejor och vänner har det toppen.
I sommar ska jag inte gå miste om nånting!
/
Ikväll är det hockey.. Sverige-Norge.. kan bli intressant, så länge jag och Öys inte börjar diskutera.. =)
/ICH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0